Sunday, August 15, 2010

nite @ i-city shah alam

salam..now its my turn to add a new entry... last friday when i was still in my office, my hp was rang up... insp zuhaimei call ajk g i-city shah alam..but i inform him tht im not sure can join or not coz my wife had her tuition class after school so i scared tht she was tired after tht..but after a few second my wife plak call ajk g i-city ( msti dah pakat ngan wife zuhaimei la nie)...

so after terawih ktorang pun bertolak around 9
.30pm.luckly my wife quite well with area shah alam so tak la sesat mane pun..smpi sne jer mata dh teruja tgk lampu-lampu yang berwarna warni..so after bayar entrance rm10, parked keta then start lah explorasi kami...but rugi tak bwk camera dslr ramai plak yg bwk kat sane..nasib baik my wife bring her compact camera tht she keep in her hand bag always..so posing2 time...later, rase mata berat sgt tgk2 jam dh kul 2 pagi .. directly g sahur kat seksyen 7...mamak restaurant la hehehe....
lastly, arrived at home around 2.30..so Zzzzzzzzz




warna warni


laling n suzana



cantik nye..















No comments:

Post a Comment